duminică, 6 februarie 2011

Rochii - Tea party

Pentru ca nunta mea va fi in mijlocul verii am cautat o rochie cat mai
comoda si mai lejera si mi s-a parut foarte potrivita o rochie scurta.
Acum nu va imaginati ca am ales o rochie mini, ci am als modelul lui
Betsey Johnson, Tea Party Dress. Desi nu a fost conceputa ca o
rochie de mireasa, e atat de delicata si de frumoasa cu toate acele
straturi de dantela fina incat pare perfecta.Va prezint mai jos
o mica selectie de rochii care nu dapasesc lungimea de "tea dress" si
sunt adorabile.

































1  Betsey Johnson; 2 Jenny Packham; 3 si 4 Lanvin

2 comentarii:

  1. Îmi place acest blog, este despre nuntă dar nu este înspăimântător (pentru mine site-urile şi blog-urile româneşti de profil aşa sunt :D) ci luminos şi delicat. citind acest post mi-am amintit, nu că aş putea să uit vreodată, de rochiţele create de fetele de la Chotronette...o adevărată desfătare a simţurilor

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, rochitele Chotronette sunt foarte dragalase, dar si obraznice in acelasi timp. Eu personal iubesc genul asta de rochii, de aceea si rochia mea de mireasa a fost scurta si volanoasa, exact ca prima din colaj, doar ca verde :)O iubesc atat e mult, si acum o mai imbrac din cand in cand prin casa :)

    RăspundețiȘtergere