vineri, 29 iulie 2011

•❤•Over the Seas•❤•

Nu pot concepe altfel de invitatii de nunta decat cele personalizate. Poate datorita meseriei mele. Dar cred ca oricine ar trebui sa aiba invitatiile in aceeasi tema cu nunta pentru ca pana la urma sunt un fel de carte de vizita a evenimentului.
Mie mi-a fost foarte greu sa aleg tema nuntii. Aveam foarte multe idei, imi placeau foarte multe lucruri, dar pana la urma am ales verdele si natura. Desi tinand cont ca nunta noastra a fost pe lac poate ni s-ar fi potrivit si aceste invitatii:



































Noi am ales alta varianta in final, dar le-am facut totusi si pe acestea, ca un prim model din colectia invitatiilor nunta cu buline, pentru alte mirese iubitoare de apa sau miri pasionati de navigatie.
Le puteti comanda aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu