luni, 19 septembrie 2011

Am fost in vacanta...

dar ne-am intors din vechea Praga cu forte proaspete, plini de inspiratie si cu multe idei noi sustinute de un echipament pe masura.
Anul acesta ziua mea a venit cu multe, multe surprize. A inceput la miezul noptii cu 3 litri de sampanie:
A continuat dimineata devreme cu doua pachete uriase:



















Un tort intreg numai pentru mine(scuzati tinuta, v-am zis ca era foarte devreme):


















si mult doritul Epic Six Letterpress combo kit:


















A urmat apoi o saptamana minunata in Viena si Praga:


















unde am dat peste multe mirese foarte frumoase


















Si nu mi-am putut tine departe nici ochii nici cardul de faimoasele czech beads

























Si totul s-a incheiat cu inca un pachet urias :)
























O masina de cusut Singer editie aniversara.
Urmeaza inca o zi de nastere, inca o vacanta si alte pachete surpriza ;)
Dar pana atunci e timpul sa punem la treaba noile masinarii si sa scoatem din ele noi lucruri minunate pentru toate miresele din lume.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu