joi, 27 octombrie 2011

Boho Bride

Sunt atat d ebucuroasa cand gasesc rochii de mireasa care sa imi placa din prima! Dupa cum v-am obisnuit, nu sunt rochiile clasice, de printesa, rigide si infoiate. Sunt acele rochii care au amprenta lucrului manual, sunt unice si originale si te inspira. Eu am ales-o pe aceasta:
























Si m-a inspirat sa fac asta:

















Mi-a placut intotdeauna stilul boho, ata de neglijent si totusi chic, incarcat dar in acelsi timp foarte delicat. Perle, pene, cristale, flori de plastic si textile, toate la un loc s-au strans intr-o delicata tiara pe care as purta-o oricand cu rochia de mai sus.
Mai multe detalii gasiti in magazin

3 comentarii:

  1. Buna! Mi-as dori foarte mult o rochie de mireasa Yolan Cris. Ştiţi cumva daca exista vreun salon in Romania de unde pot fi achizitionate sau inchiriate aceste rochii? Vă scriu acest mesaj deoarece am văzut că aţi postat o fotografie cu o rochie Yolan Cris. Multumesc anticipat! Iulia C.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Iulia,
    Iti inteleg perfect dorinta pentru ca si eu am visat mult timp la rochiile Yolan cris. Din pacate nu stiu si nici nu am gasit cautand pe net vreun salon in Romania care sa aiba aceste rochii. Au in schimb magazine in alte tari din Europa, cel mai aproape fiind cel din Serbia(aproape de Timisoara de unde sunt eu). Nu am gasit nici informatii despre preturi, dar nu ma astept sa fie prea ieftine:( Imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult, dar sper totusi ca iti vei gasi rochia perfecta.
    Cu drag,
    Laura

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Laura,
    Am făcut şi eu ceva căutări mai aprofundate în ultimele zile. Ai văzut colecţia Lumiere? E de vis, nu că restul nu ar fi.
    Din câte am înţeles, preţul unei rochii YC e în jur de 3000 (euro) şi eu care credeam că "perdelele" şi "feţele astea de masă" sunt ciudăţenii pe care nu le vrea nimeni şi cei/cele de la Yolan Cris se vor bucura să-mi dea una de gratis să le fac reclamă (fac şi eu haz de necaz). Rochiile sunt superbe, cred că dacă aş avea banii nu aş şti ce să aleg. De ce-s nunţile doar de o zi?, pentru o fată nu există "o" rochie şi "o" pereche de pantofi, ci un dulap virtual infinit, o realitate alternativă, miriade de rochii cu numele Preferata-mea. Şi eu nu mă număr printre cele care îşi caută rochie de mireasă de când au deschis ochii în lume. Trecâd peste asta şi ai'laltă am uitat unde voiam să ajung. În cele din urmă cred că voi apela la un designer din zonă să-mi creeze rochiţa, cu toate că am emoţii vizavi de o astfel de decizie. Laura, eu îţi mulţumesc pentru răspuns. Cu urări de bine, Iulia

    RăspundețiȘtergere